Thursday 20 August 2015

Masih Di Sini

Omaigod.
Almost one year tanpa apa apa entri.
Sungguh.saya terlupa tentang tentang blog ini.
Terlupa perihal playgroup ini.yang saya tinggalkan untuk seketika.
Untuk seketika.hahaha.
Bukan.ia ditinggalkan untuk tempoh yang lama.

Komitmen.
Itu ayat yang lebih tepat untuk gambarkan keadaan saya kini.
Komitmen dengan kerja sebagai kindergarten teacher.
Ia menuntut lebih perhatian dan tanggungjawab.
Hingga saya benar benar terlupa tentang yang ini.

Aduh.
Mahu asah skill penulisan kembali.
Hoho.azam untuk tahun ini sebenarnya.
Dan ia masih berbaki empat bulan.
Sempat.dan masih sempat untuk saya tunaikan azam ini kan?haha

Saya.
Rindu untuk kembali ke sini.


Ini saya.
Masih gembira untuk mendidik anak anak kecil kini.

Love,
Teacher munira

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...